Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 9 februari 2015

Creatieve harten dag 2 van challenge

Ik plaats gedurende dertig dagen elke dag een creatie gemaakt met Stampin'up artikelen uit de huidige catalogi. Leuke uitdaging en drie vliegen in één klap:
Ik blog vaker, ik ben lekker elke dag met mijn hobby bezig en mijn klanten worden weer op nieuwe ideetjes gebracht.

Kaartje twee is op weg naar een zieke collega.


Ik maakte dit kaartje met de nieuwe stempelset from the herd.
Door de vele teksten en bijpassende stempel accessoires (feestmuts, toeters) kun je er een beterschapskaartje of een verjaardagskaartje mee maken.
Ik gebruikte als cardstock whisper white en soft sky.
De washi tape maakte ik van papier met een van de stansen uit de treatbag thinlits.
Zo leuk, het lijken net afgescheurde stukjes tape.
de tekst "just looking in on you" stanste ik uit met de word window punch.
De dieren kleurde ik in met diverse kleuren inkt en de waterpennen.

 
Tot morgen, dan volgt een valentijnskaartje "nuts about you".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten