Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 1 maart 2015

You can create it maand 2

Dag allemaal!
Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.

Het is alweer tijd voor de tweede inzending van de you can create it kit!
Deze maand kregen we het volgende pakketje in de bus:


Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zo vaak iets maak met paars (behalve de BlackBerry bliss paars), ik moest echt even bedenken wat ik hiermee moest maken.

Ik koos voor nog een kleur toevoegen: Island indigo. Ik heb het irresistably yours papier met een dauber geinkt, ook voor de tekststempel koos ik voor die kleur inkt. Deze stempel komt uit de everyday occassions cardkit.

Hier is ie:
Achter de grote vlinder gebruikte ik het nieuwe vellum, een van de toevoegingen van de SAB 2015 in maart. De kleine vlinderstempel komt ook uit de nieuwe stempelset "Natures perfection".
 
De inzendingen van deze maand staan op het blog van Caroline van der Straaten. Neem je daar ook een kijkje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten