Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 15 juni 2015

Dino kaartjes "No bones about it"

Eindelijk!
Vandaag kwam de UPS bus voorrijden met mijn stamping start order. Dat is zo'n fijn voordeel van demo zijn: ik mocht vijf gratis stempelsets en voor 50 euro extra producten uitkiezen!
Deze maand is het ook extra interessant om in te stappen als nieuwe demo. Je krijgt twee extra stempelsets bovenop je startpakket! Ik verwelkom je graag in mijn team.

Vandaag laat ik mijn creaties zien met de nieuwe dino's:


Deze stempelset is een echte musthave! Er zitten 8 dinostempels in de set, meerdere voetafdrukken, plantjes en drie teksten en een verjaardagshoedje. Wil je ook dinokaartjes bij me komen maken? Neem contact op voor de mogelijkheden.


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten