Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


dinsdag 8 december 2015

Kerstkaart 24 en 25, challenge gehaald

Wat leuk dat jullie terug blijven komen.
Vandaag post ik de laatste twee kaarten voor mijn challenge, ik heb totaal 25 verschillende kerstkaarten gepost sinds 6 november.

Op mijn laatste dag heb ik gekozen voor de kleur real red, echt een klassieke kerstkleur.




Dit kaartontwerp ben ik al een aantal keer tegengekomen op pinterest, als ik het goed heb is dit de originele bedenker: Debbie
Ik heb haar kaart vrijwel nagemaakt, ik heb er daarnaast voor gekozen om de kaart ook in negatief te maken met de kleuren omgekeerd.
Op de bovenste kaart is de boom gestempled met doorzichtige inkt en heb ik hem met wit embossingpoeder bewerkt. Op de onderste kaart is het gewoon rode inkt en zijn juist de sneeuwsterretjes met glitter embossing bewerkt.

Als jij deze kaarten ook wilt namaken heb je het volgende nodig:
Supply List
Built for Free Using: My Stampin Blog
Nu mijn challenge is afgelopen blijf ik natuurlijk gewoon doorknutselen! Heb je een leuk idee voor een workshop, wil je een catalogus ontvangen of wil je een party bij me boeken, neem dan contact met me op, of laat een opmerking achter ; )

Happy stamping!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten