Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 8 juni 2016

Nieuwe workshops toegevoegd

Het zomerprogramma is bekend, met vandaag in de spotlights:


Zaterdagavond 9 juli "Een hele foute party" van 19.30 tot max. 22.30 uur
Inloop vanaf 19 uur.
Locatie :
Wijkcentrum Bokkefort
Dr. H.E. van Gelderlaan 260-262
2552 KW Den Haag




In het kort:
Een stempelavond met veel lol, zoekspelletjes in de catalogus, bingo met leuke prijzen, wie verzint de 'slechtste' stempeltekst met teksten uit de catalogus?
Kosten €25 euro per persoon, je gaat gegarandeerd met een goed gevulde goodiebag en zelfgemaakte producten naar huis!
Bij opgave voor deze workshop mag u één papierpakket of een inktpad met bijbehorende refill van onderstaande lijst naar keuze doorgeven, deze eigen keuze zal ik toevoegen aan uw goodiebag:

141663 floral boutique
141645 moroccan designer series paper
141660 fruit stand designer series paper
141654 bloom and bliss designer series paper
141630 Festive birthday series paper
141640 by the shore designer series paper


Product List 

Als u liever een inktpad met bijbehorende refill wil bestellen als alternatief is dat ook mogelijk, alle kleurenkeuzes zijn mogelijk (behalve wit/zwart)

Opgeven voor 1 juli aangezien ik moet weten hoeveel prijsgeld ik mag uitgeven voor een bestelling vooraf ; )
Ik heb nu al lol en hoop op een goede opkomst, kom jij ook?

 
 
 

1 opmerking:

  1. Had me zo leuk geleken maar mijn vader is jarig en ben helaas niet van de partij ... Heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen