Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 12 maart 2017

Happy birthday chocoladereep

Wat leuk dat je er weer bent! Welkom op de blog van LeoniBG.
Voor een verjaardag vanmiddag had ik nog een kleinigheidje nodig voor bij een cadeautje.
Chocolade doet het meestal goed, maar dat vind ik zo saai geven.
Daarom maakte ik er een luxe verpakking omheen.


Voor deze giftwrap gebruikte ik als basis een A4 vel Tip top taupe. Dit is een van mijn favoriete basiskleuren uit de in color family. Ik hoop stiekem dat deze kleur een vaste plek krijgt in de Neutral color family. Als dit niet gebeurt, verdwijnt deze kleur met de komst van de nieuwe catalogus....

Een close-up van het tekstlabel laat zien dat ik vrij veel laagjes heb gebruikt.

 De best badge ponste ik eerst uit whisper white en maakte er een randje real red achter. De stempel happy birthday en de stippeltjescirkel erachter is afkomstig uit de 'ready to pop' stempelset.
Het hartje is retired, maar gebruik ik nog heel veel, een beetje bling is nooit weg...

Voor jullie gemak plaats ik alle materialen met een plaatje, desgewenst kun je ze meteen bestellen in mijn online shop (waar je terechtkomt als je op een van de plaatjes klikt).

Meedoen met een verzamelbestelling is ook mogelijk. Er staat er een gepland op 27 maart 2017.

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten