Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 5 maart 2017

Hey chick giftbox met vvv dinerbon

Vandaag heb ik voor jullie een leuke giftbox om te laten zien.
Deze giftboxes heb ik in opdracht gemaakt, er passen precies VVV dinerbonnen in om een speciaal iemand te bedanken.



Deze giftboxes maak je heel eenvoudig met het envelope punchboard. In dit geval nam ik een stuk tip top taupe cardstock met een afmeting van 19,9 cm bij 19,9 cm.
Als je deze in het punchboard legt en de eerste punch maakt bij 8,9 cm en de tweede bij 11,4 cm, dan heb je een perfect doosje om de dinerbon in te krijgen.
Je vraagt je misschien af hoe ik aan deze exacte maten kom? Ik maak hiervoor gebruik van de boxbuster van the crafty owl. Zo handig! Je geeft aan hoe breed, diep en hoog je doosje moet zijn en je krijgt te zien hoe je je papier moet snijden.



Vervolgens heb ik mijn doosjes versierd met het cupcakes and carroussel designer series paper. De vlaggetjes knipte ik eerst uit een stukje DSP en die plak je naar wens op jouw doosjes. Vervolgens gebruikte ik mijn bigshot en de stitched shapes framelits circle (de een na grootste) om twee cirkels uit te stansen, daarop plaatste ik mijn sentiment. Op een apart stukje whisper white papier maakte ik afdrukken van de kip en de taco. De kip kleurde ik met watermelon wonder en calypso Coral. De taco met crushed curry en cucumber crush.


Ik maakte twee varianten, ben benieuwd welke je het leukst vindt. Voor de layout van deze giftbox werd ik geinspireerd door Mercedes Weber @mypaperparadise.
Een reactie is lief!




Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten