Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 23 april 2017

Scrap sunday


Ik vind het heel leuk om met jullie te delen dat ik mee ga doen aan Scrap Sunday. Een heel leuk initiatief van Danielle Bennenk, een van mijn collega demo's. Eigenlijk dwing ik mezelf daarmee om mijn resten papier te gebruiken! En dan het liefste in een layout. Kaartjes kunnen uiteraard ook.

Voor vandaag maakte ik een Koningsdag layout.

Koningsdaglayout LeoniBG

In deze layout maakte ik veel resten op van het papier 'Floral Boutique'. Deze lijn vond ik in de huidige catalogus het allerfijnst om mee te werken. De donkerblauwe kleur past prima bij een echte nederlandse layout. De rode en blauwe cirkels met oranje kroontjes erin stempelde ik met de nieuwe Nederlandstalige stempelset 'Voor elke gelegenheid'. Zo fijn, vanaf 1 juni heeft Stampin'up! 6 nederlandstalige stempelsets.

Nu ik toch lekker met mijn restjes bezig was, kon ik het niet laten om een klein kaartje te maken.


Ik hoop dat ik jullie als lezer ook mag uitdagen om eens creatief te zijn met restjes!
Ik waardeer het zeer als je een berichtje voor me achter laat.


Wil je nog meer Scrap Sunday projecten bekijken? Klik dan op een van onderstaande links. Al deze dames doen op regelmatige basis mee met dit initiatief.

Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Nina Janssen - www.destempelolifant.nl
Monique De Kok – De Brabander - bloem-monique.blogspot.nl
Ilse Van Vliet - ilsevvliet.blogspot.nl
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Ine Van Den Eijnden - Madebyinepie.wordpress.com
Daniëlle Bras creatievedoos.blogspot.nl
Veronique Muller - http://wp.me/p7kGAo-AX



Product List
Real Red 12" X 12" Card Stock
Real Red 12" X 12" Card Stock

5 opmerkingen: