Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 30 april 2017

Scrap Sunday


Welkom terug op Scrap Sunday!
Wat is er heerlijker dan scrappen? Ik krijg er steeds meer zin in om scraplayouts te maken met Stampin'up! producten.
Vandaag heb ik een layout voor jullie, gemaakt met foto's uit de Efteling. Hier was ik afgelopen donderdag samen met mijn kinderen.






Product List


Hieronder vind je ook de lijst met blogs van mede-demonstratrices die regelmatig mee zullen doen aan Scrap Sunday. Klik op hun naam om naar hun blog te gaan. Niet iedereen zal iedere week meedoen, maar je kunt altijd een kijkje nemen op hun blog, want ze maken de mooiste projecten. Het is dus geen bloghop, die op volgorde verloopt.

Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
 Nina Janssen - www.destempelolifant.nl
Monique De Kok – De Brabander - bloem-monique.blogspot.nl
Ilse Van Vliet - ilsevvliet.blogspot.nl
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Ine Van Den Eijnden - Madebyinepie.wordpress.com
Daniëlle Bras creatievedoos.blogspot.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com
Caroline van der Straaten- carooskaartjes.blogspot.nl/

Tot volgende week!

5 opmerkingen:

  1. Je layout is geweldig, Leoni. Erg toepasselijk met dat DSP en de stempels.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is gaaf geworden Leonie!!!! En wat een leuke stempels ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vrolijke pagina Leonie! En die stempels lijken wel gemaakt bij deze foto's 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit mij aan bij Do! Ontzettend vrolijke en leuke layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit papier en de stempels zijn natuurlijk gemaakt voor deze foto's! Wat een vrolijke, gezellige layout!

    BeantwoordenVerwijderen