Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 8 april 2017

Wie jarig is trakteert!

Dag lieve allemaal!

Ik was 8 april JARIG....en wie jarig is, trakteert!

 


De komende week verzamel ik speciale bestellingen!
Omdat ik jarig ben, heb ik drie hele speciale aanbiedingen en een verloting.
Als je deze week een bestelling plaatst, mag je een keuze maken uit drie kortingen:

1. 10 % korting op jouw gehele bestelling
2. 20% korting op een artikel naar keuze uit de hele catalogus
3. Bij aankoop van minimaal 60 euro naar keuze een pak designer series papier naar keuze van 13,50.

Je kunt de keuze maken uit 1 van van deze 3 aanbiedingen. Er is geen minimum of maximum bestelling. Je kunt de hele week nadenken. Ik plaats deze bestelling op 15 april aanstaande om 10 uur 's morgens. Graag doorgeven uiterlijk vrijdag 14 april voor 20 uur.

Onder alle bestellers verloot ik bovendien de stempel Stylished Birthday.
Als je bovendien dit bericht deelt op jouw eigen tijdlijn op facebook, google+ gaat jouw naam twee keer in de hoge hoed!  

Update..........
De stempel Stylished birthday is gewonnen door Carla! Iedereen heel hartelijk bedankt voor alle berichtjes en het delen van mijn actie!

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten