Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 7 mei 2017

Scrap sunday voorbereiding braderie

Welkom op Scrap Sunday!
Aangezien ik gisteren al een layout heb laten zien bij onze maandelijkse bloghop van de creatieve harten, laat ik vandaag iets anders zien waar ik druk mee bezig ben geweest.

Ik sta op zondag 28 mei voor het eerst op een braderie in Loosduinen samen met Monique.
Daar moet ik natuurlijk wel mooie kaarten en doosjes verkopen!
Ik ben de laatste weken dan ook druk bezig om mijn leukste kaarten in veelvoud te maken.
Laat ik daar nou mooi mijn restanten voor gebruiken!









 
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat! Welke vind jij bijvoorbeeld het leukst?
Tot snel!
 
De volgende demonstratrices doen ook regelmatig mee met Scrap Sunday. Ook al doen ze misschien deze week niet mee, op hun blog staan hele mooie dingen!
 
Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
 Nina Janssen - www.destempelolifant.nl
Monique De Kok – De Brabander - bloem-monique.blogspot.nl
Ilse Van Vliet - ilsevvliet.blogspot.nl
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Ine Van Den Eijnden - Madebyinepie.wordpress.com
Daniƫlle Bras creatievedoos.blogspot.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 

4 opmerkingen:

  1. ik kan nie kiezen nie: ik vind al jouw kaartjes mooi! Succes met en op de bradereie, groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig ! Ik vind de hommel met het gele spetterachtergrondje erg mooi ! Succes met meer kaarten knutselen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf, Leoni. Veel succes op de markt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo je bent lekker bezig zeg!!! ziet er allemaal super uit. Enne, die markt gaat zeker lukken zo!

    BeantwoordenVerwijderen