Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 3 juni 2017

Welkom! Bloghop Creatieve Harten


Welkom! De heerlijkste periode van het jaar is aangebroken: een splinternieuwe jaarcatalogus. Daarom organiseert het Creatieve Harten team graag een bloghop met deze keer weer een speciale guest designer: Kylie Bertucci uit Australië. Wat leuk dat zij mee wil doen!

Welcome to the monthly Creatieve Harten blog hop! Thank you for visiting my blog.
Our blog hop theme is "Welcome!" and we're thrilled to have Kylie Bertucci from Australia as our guest designer this month.
Please, join us while we're celebrating the launch of the new Stampin' Up! annual catalog. We hope to inspire you with our... projects, of course, all made with the wonderful products of Stampin' Up!


 
 
 

De kaart die uit 4 delen bestaat heb ik gemaakt tijdens een happy mail swap. Ik word zo blij van deze kleuren: powder pink, een mooie zachtroze tint. En berry burst als felle tegenhanger, een prachtige paarstint. De stelen met blaadjes zijn gestempeld met tranquil tide en lemon lime twist.
De stempelset is Happy birthday gorgeous. Een fijne bloemige verjaardagsset met veel 2 stappen stempels.




De giftbox heb ik met een gewoon rilbord gemaakt, nagemaakt naar een voorbeeld van Crafty Caroline. Ik vind ze heel leuk om cadeau te geven.
 




Het laatste kaartje van vandaag is ook gemaakt met het nieuwe Berry burst.
De embellishments zijn te mooi om niet te gebruiken! Ze glimmen zo mooi. 
Het kaartje is overigens meteen op de bus naar mijn zieke teamgenootje Monique. Zij zou eigenlijk meedoen met deze bloghop maar moest met spoed geopereerd worden aan een blindedarmontsteking.
Ik hoop dat het snel beter met haar gaat!
Onder mijn bericht staan alle producten genoemd met de plaatjes erbij

I hope I have inspired you with my project and I would love it if you would leave a comment.
You must be very curious now to see the projects of the other participants! Just click on the 'Volgende' (=Next) button to hop-a-long and see the creations of my fellow Stampin' Up! demonstrators. Have fun!


Het volgende blogbericht is van Corliene
http://createitwithstamps.blogspot.com/2017/06/bloghop-creatieve-harten-welkom.html


Je kunt uiteraard ook zelf kiezen bij wie je eerst wil gaan kijken:

  1. Kylie Bertucci ~ our guest designer, from Australia!! ~
  2. Leoni Geertsema ~ hier ben je nu! ~

 
 

Product List

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Een 4 delen kaart.. Doosjes zijn ook schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, lekker bezig geweest. Wat een schattige doosjes en de kaarten zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk voor stuk prachtige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig allemaal Leoni en heel erg bedankt voor jouw kaartje, daar knap je van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke projectjes, Leoni. Heel vrolijk allemaal.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je klapkaart had ik stiekem al gezien, maar hij is dan ook super leuk!
    En wat een gave doosjes heb je erbij gemaakt zeg.
    Tot slot heeft het laatste kaartjes iets bekends. ;-)
    Erg vrolijke combi zo bij elkaar.
    Leuk dat je weer meedeed Leoni. Tot de volgende hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave projectjes weer!!!! En vooral die klapkaart vind ik wel super. Ga ik zeker een keertje van je jatten hoor.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend vrolijke post! En die doosjes....love them!!

    BeantwoordenVerwijderen