Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 2 juli 2017

Share a perfect day!

Vandaag ben ik de hele dag te vinden in Hilvarenbeek bij Share a perfect day. Ik sta samen met een team van 7 meiden op een workshopplein met de Soft sayings cardkit.

Ben je niet in staat om op zondag bij ons langs te komen, dan kun je toch t/m dinsdag 4 juli 23.59 uur profiteren van onze Beursaanbieding! Heb je onze aanbieding gemist gisteren? Kijk dan even terug naar de uitleg.

Vandaag heb ik nog meer inspiratie voor jullie, deze keer alternatieve roze kaarten!


 
 
Ik ben zondagavond pas heel laat weer thuis. Heb je vragen, of interesse om mee te bestellen? Houd er rekening mee dat ik pas op maandagavond in staat ben om te antwoorden.
Je kunt me altijd een emailtje sturen.

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat jullie een leuke en succesvolle dag hebben gehad, aan de voorbeelden en jullie enthousiasme zal het niet liggen.

    BeantwoordenVerwijderen