Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 1 september 2017

1 september: nieuwe catalogus

Jippie, het is zover: ik mag eindelijk die leuke nieuwe catalogus met je delen:

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2017%20Holiday%20Catalog/Holiday%20Catalogs/20170614_Holiday17_en-UK.pdf



Als je op het plaatje klikt, opent automatisch een PDF, zodat je lekker kan bladeren.
Vanaf nu kun je uit deze catalogus bestellen. Je kunt me ook vragen om een papieren catalogus als je hem nog niet van me hebt gekregen, stuur me gewoon een mailtje en ik maak het in orde.

Wat ik zelf zo ontzettend leuk vind is dat we er weer Nederlandse sets bij hebben!
En wel twee stuks:

Mijn volgende verzamelbestelling is volgende week vrijdag 8 september!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten