Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 5 mei 2018

Creatieve Harten Bloghop Favorieten

Welkom terug bij onze maandelijkse bloghop. Wat leuk dat je een kijkje komt nemen.
Ik hoefde niet lang na te denken over de vraag: Wat is mijn favoriete set uit een van de lopende catalogi? Dat is Foxy Friends. Ik hou van cute, ik hou van dieren en dingen maken voor kinderen. Deze set kun je op zoveel verschillende manieren gebruiken!

Ik maakte vandaag een memory spel.


Ik maakte steeds twee dezelfde dieren met behulp van de Foxy friends stempelset en de Fox builder punch. Het aantal mogelijkheden is oneindig!

Je kunt het spel zo groot maken als je zelf wilt. Ik ben begonnen met 8 duo's. Langzaam uitbreiden is mogelijk. De achtergrond stempelde ik met de playful backgrounds stempelset. De basismaat van een kaartje is 9 bij 9 cm.


Ik ben benieuwd welk dier je het leukst vindt? En als je suggesties hebt, ik breid mijn spel graag uit! Een reactie achterlaten is lief en word erg op prijs gesteld.

Ben je ook zo benieuwd wat de anderen in petto hebben?
Hop je mee naar de volgende? Dat is: Henrike Heikoop

https://flowersbynight.blogspot.com/2018/05/bloghop-creatieve-harten.html

Natuurlijk kun je zelf ook kiezen naar wie je wilt hoppen. Deze creatieve dames doen vandaag mee:

  1. Monique de Kok ~Kijk je in ieder geval even bij mijn PINK papergirl?~
  2. Leoni Geertsema ~Hier ben je nu~

Product List

6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee! Deze ga ik echt onthouden! Ben niet zo goed met punch art, maar ik zie meer mogelijkheden! Dankjewel voor dit idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!
    En dat je zoveel dieren kunt maken met de punch, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf Leonie!! Al ben ik zelf niet zo van figuurtjes maken met ponsen....maar ik vind het spel er echt super tof uitzien!! Zou ook even niet zo goed weten wat je nog meer kunt maken.... Maar wat een fantastisch idee om een spel te maken!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen